سرزمین موعود

محسن هستم. کارشناسی ارشد معماری و به اتفاق همسرم قصد مهاجرت به کانادا رو داریم. با این وبلاگ سعی می کنم فرایند کارها رو بنویسم

سرزمین موعود

محسن هستم. کارشناسی ارشد معماری و به اتفاق همسرم قصد مهاجرت به کانادا رو داریم. با این وبلاگ سعی می کنم فرایند کارها رو بنویسم

مدارک فوق لیسانس پیوسته

یکی از نگرانیهای کسانی مثل من که مدرک فوق لیسانس پیوسته (معماری) یا دکترای پیوسته (داروسازی و پزشکی) دارن اینکه مدارکشون معادل لیسانس ارزیابی میشه که این باعث کم شدن امتیازاتشونه. چند روز پیش از یکی از دوستانم که با مدرک دکترای داروسازی برای کانادا (فدرال) اقدام کردن شنیدم که برای اینکه امتیاز کامل مدرکشو بگیره یک صفحه توضیحات راجع به مدرکش و روند تحصیلاتش نوشته و با بقیه مدارکش فرستاده. به من گفت که اینکار میتونه کمک کنه تا مدرکش معادل فوق لیسانس ارزیابی بشه و امتیاز ۲۵ (کامل) رو بگیره. من که خیلی امیدوار شدم و می خوام اینکارو انجام بدم گرچه مخالف نظر وکیلهای مهاجرت باشه. حالا دوستان اگه در این مورد تجربه یا دانش بیشتری دارند لطفا ما رو هم در جریان بذارن.

نظرات 1 + ارسال نظر
بهاره سه‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 02:24 ب.ظ http://bahargoone.blogfa.com/

سلام به نظر من خیلی چیزها که ما فکر می کنیم نیاز به توضیح داره اونها به علت اطلاعات کاملشون می دونند مثلا من فکر می کردم منو به خاطر تیتر لیسانسم (خدمات علوم اجتماعی)مددکار اجتماعی قبول نمی کنند و من مجبورم کلی توضیح بدم اما این طور نبود.ولی به هر حال بعضی کارها ضرر نداره .موفق باشی

ممنون. ولی برای من ۵ امتیاز توفیر داره... لیسانس با فوق لیسانس.
یعنی شما رو تو مددکاری اجتماعی قبول نکردن؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد