سرزمین موعود

محسن هستم. کارشناسی ارشد معماری و به اتفاق همسرم قصد مهاجرت به کانادا رو داریم. با این وبلاگ سعی می کنم فرایند کارها رو بنویسم

سرزمین موعود

محسن هستم. کارشناسی ارشد معماری و به اتفاق همسرم قصد مهاجرت به کانادا رو داریم. با این وبلاگ سعی می کنم فرایند کارها رو بنویسم

۱۳۰۰۰ دلار ۶ ماهه

اینروزها مشغول خوندن زبان هستم. روز ۱۴ اسفند یا همون ۵ مارس خودمون امتحان آیلتس دارم. هنوز برای مدرک دانشگاه هیچ غلطی نکردم. آخه پول ندارم... باید بابت وام ۶۰۰ هزار تومان و بابت آزاد کردن مدرک (خرید تعهد) ۴۰۰ هزار تومن پول بدم. ۳ ماهه که حقوق نگرفتم و الان دیگه اونقدر اوضاع بحرانیه که باید ماشینو بفروشم. اوضاع بازار ماشین هم خوب نیست... قیمتا خیلی پایینه و مشتری هم نیست. تازه ۱ میلیون هم مقروضم. اکنون نیازمند یاری سبزتان هستم.  

 

راستی راجع به برگه تایید توانایی مالی چیز غریبی تازگیها شنیدم. میگن باید یک پرینت ۶ ماهه از حسابت که حداقل معادل ۱۳۰۰۰ دلار کانادا داشته باشه ارایه داد خوب حالا من چه خاکی به سرم بریزم؟ کل پول من تو رهن خونه و ماشین گیره. ۱۳۰۰۰ دلارمون کجا بود؟ 

ولی به درک ... بلاخره یک کاریش می کنیم. راستی دوستان اگه اطلاعات و یا کلکهای شرعی در این مورد دارن مارو مورد لطف قرار بدن.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد