سرزمین موعود

محسن هستم. کارشناسی ارشد معماری و به اتفاق همسرم قصد مهاجرت به کانادا رو داریم. با این وبلاگ سعی می کنم فرایند کارها رو بنویسم

سرزمین موعود

محسن هستم. کارشناسی ارشد معماری و به اتفاق همسرم قصد مهاجرت به کانادا رو داریم. با این وبلاگ سعی می کنم فرایند کارها رو بنویسم

سلام به همه دوستان. سال نو همگی مبارک.  

روز اول فروردین نتیجه امتحان آیلتس اومد. ۵/۵ شدم متاسفانه... حالا هم دیگه وقت ندارم... می خوام با همین نمره پرونده رو بفرستم. اگه فوق لیسانس معماری پیوسته من رو کامل نمره بدن یعنی ۲۵ امتیازمون ۶۸ میشه... یعنی لب مرز. اگه مدرک منو لیسانس حساب کنن که میشه ۶۳ و ما رد میشیم. ( بعد از این همه گشتن آخرش نفهمیدم فوق لیسانس پیوسته چی حساب میشه) 

حالا مشغول جمع و جور کردن مدارک هستم. امیدوارم مشکلی پیش نیاد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد