سرزمین موعود

محسن هستم. کارشناسی ارشد معماری و به اتفاق همسرم قصد مهاجرت به کانادا رو داریم. با این وبلاگ سعی می کنم فرایند کارها رو بنویسم

سرزمین موعود

محسن هستم. کارشناسی ارشد معماری و به اتفاق همسرم قصد مهاجرت به کانادا رو داریم. با این وبلاگ سعی می کنم فرایند کارها رو بنویسم

خیانتکار یا باعرضه؟

چند سال پیش فکر می کردم کسایی که از این مملکت میرن شکم سیر و پولدارن یا خیلی درسو زبانشون خوبه. فکر می کردم یه جورایی نمک می خورن و نمکدون می شکنن. تو دانشگاه های دولتی درس می خونن و از امکانات استفاده می کنن و وقت تولید و کار که میرسه خدافظ... 

الان خودمم می خوام برم.نه شکمم سیره و نه پولدارم و اتفاقا کاملا تو مراکز دولتی درس خوندم و ۱ ریال پرداخت نکردم.حالا می خوام خیانت کنم و برم.  صادقانه بگم حداقل به خودم که من یک خیانتکارم. زندگی خودم برام بیشتر اهمیت داره. تو این سیستم فاسد خیلیا حق منو خوردن... منم مسلما خواسته و نخواسته حق خیلیای دیگه رو خوردم... فکر کنم همه یجوراییی خیانتکاریم. البته میشه به جای خیانت گذاشت عرضه... هر که عرضه اش بیشتر... خیانتش بیشتر.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد