سرزمین موعود

محسن هستم. کارشناسی ارشد معماری و به اتفاق همسرم قصد مهاجرت به کانادا رو داریم. با این وبلاگ سعی می کنم فرایند کارها رو بنویسم

سرزمین موعود

محسن هستم. کارشناسی ارشد معماری و به اتفاق همسرم قصد مهاجرت به کانادا رو داریم. با این وبلاگ سعی می کنم فرایند کارها رو بنویسم

امتحان آیلتس

سلام. دیروز امتحان آیلتس داشتم. امتحان مصاحبه رو روز پنجشنبه دادم وخوب نشد... هول شده بودم و کلمات رو خوب به خاطر نمی آوردم.    امتحان تستی هم بدک نشد... گرچه می شد بهتر باشه. اینجا می خوام تجربیاتم رو در مورد زبان خوندن و امتحان آیلتس بگم. 

۱- اگه زبانتون خوب نیست و نمیتونین روزی ۸ ساعت براش وقت بذارین باید یک برنامه ۱ ساله برای آیلتس ۶ بچینید. 

۲- فقط به کلاس رفتن و کتابهای اونارو خوندن به هیچ وجه اکتفا نکنین. حتما بعد از چند ماه کتابها و خودآموزهای معروف مثلoxford vocabulary skills  -insight to IELTS- real listenning & speaking - و... رو بخرید و آروم آروم بخونید. 

3- یک ماه قبل از امتحانتون حتما کتابهای امتحانات سال گذشته رو بگیرین و به دقت خودتون رو امتحان کنین. 

4- و یادتون باشه که امتحان آیلتس فقط معلومات نیست... مثل کنکور کوفتی خودمونه... مدیریت زمان، تمرکز ، سرعت عمل و آشنایی قبلی به اندازه معلوماتتون مهمه. 

خیلی نگران نمره امتحانم هستم... شانس بیارم 6 میشه وگرنه خودم فکر می کنم 5.5 بیشتر نشم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد